مایع سینما داوران موفقیت جشنواره تلویزیون

مایع: سینما داوران موفقیت جشنواره تلویزیون کوروش تهامی جشنواره فیلم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شفر مرا یاد رایکوف می اندازد / قراب

عضو هیات مدیره استقلال به تمجید از سرمربی آلمانی این تیم پرداخت و گفت که شفر به آبی‌پوشان شکلی نو داده است.

شفر مرا یاد رایکوف می اندازد / قراب

قراب: شفر مرا یاد رایکوف می اندازد

عبارات مهم : مطمئن

عضو هیات مدیره استقلال به تمجید از سرمربی آلمانی این تیم پرداخت و گفت که شفر به آبی پوشان شکلی نو داده است.

به گزارش ایسنا، جواد قراب عضو هیات مدیره کلوب استقلال راجع به شرایط آبی پوشان پایتخت گفت: شرایط استقلال در حال حاضر به شکلی است که تیم در آرامش کامل به سر می برد. حمایت کامل از تیم انجام می شود تا بازیکنان و مربیان به کار خود برسند و آرامش در تیم داشته باشیم. نتیجه های استقلال در این مدت نشان می دهد که مجموعه درست کار می کند و موفقیت استقلال به علت موفقیت در کار گروهی میان تمام ارکان کلوب است.

شفر مرا یاد رایکوف می اندازد / قراب

وی افزود: مطمئن باشید استقلال روند رو به رشد خود را همچنان ادامه می دهد. تیم خوب، جوان و با انگیزه ای داریم که همچنان پیشرفت می کند.

پیشکسوت کلوب استقلال راجع به تاثیر حضور شفر در استقلال، عنوان کرد: شفر یک مربی آلمانی است و نظم آلمانی ها زبانزد هست. ایشان به شکلی برنامه ریزی کرده که همه جهت بازی کردن می جنگند و تلاش می کنند تا خود را نشان دهند. شفر به تیم روحیه داده و به خوبی توانسته حس مسابقه را به بازیکنان انتقال یافته کند تا همه جهت تیم بجنگند. همه در تمرین تلاش می کنند تا خود را به ترکیب برسانند. عوض کردن پست و گلزنی چشمی در دیدار قبل نشان داد که این بازیکن توانایی بالایی دارد و در هر پستی که قرار بگیرد، با تمام توان جهت تیم می جنگد. وریا غفوری این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و قربانی نیز خود را در خط حمله پیدا کرده هست. همچنین نورافکن نیز به خوبی روند پیشرفت خود را ادامه می دهد.

عضو هیات مدیره استقلال به تمجید از سرمربی آلمانی این تیم پرداخت و گفت که شفر به آبی‌پوشان شکلی نو داده است.

او ادامه داد: شفر به تیم ما نظم داده است و همه امیدواریم که در بازی های بعدی نیز بتوانیم نتیجه بگیریم تا به رده های بالای جدول برسیم. به اگر و ولی فکر نمی کنیم و خودمان به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و مطمئن هستیم که به رده های بالای جدول می رسیم. مطمئنا شفر بیش از همه امیدوار است که نتیجه بگیریم و کلوب نیز تمام تلاش خود را جهت خوشحالی هواداران می کند.

عضو هیات مدیره استقلال راجع به حمایت هواداران از تیم، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید در بازی های پایتخت کشور عزیزمان ایران استقبال به مراتب بیشتری انجام می شود. هواداران فوتبال قشنگ و پر گل نگاه می کنند که در گذشته های دور شاهد آن بودیم ولی در سال های گذشته نتوانستیم نظر هواداران را جلب کنیم. شفر توانسته با جمع کردن تیم کاری کند که همه خوب بازی کنند. تصمیمات شفر مرا به یاد رفتارهای رایکوف می اندازد که یک انقلاب در استقلال ایجاد کرده بود.

قراب با بیان این توصیه که باید از استقلال در برابر حاشیه ها مواظبت کنیم، تصریح کرد: تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما باید مواظب باشیم که حاشیه ها به تیم لطمه نزند و با همکاری با یکدیگر تیم را رو به جلو ببریم. آقای افتخاری و اعضای هیات مدیره به خوبی تیم را پشتیبانی می کنند و کلوب استقلال چه در تیم و چه از نظر اداری به سامان رسیده هست. پیشکسوتان از روند تیم راضی هستند و همه این روزها از روند تیم تعریف می کنند.

شفر مرا یاد رایکوف می اندازد / قراب

قراب در آخر گفت: امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شویم. از شفر و بازیکنان تقدیر می کنم که جواب اعتماد هیات مدیره و هواداران را دادند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

واژه های کلیدی: مطمئن | استقلال | استقلال | بازیکنان | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار