مایع سینما داوران موفقیت جشنواره تلویزیون

مایع: سینما داوران موفقیت جشنواره تلویزیون کوروش تهامی جشنواره فیلم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرونده‌مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک‌سیرت تصمیم می‌گیرد ، گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس راجع به مسئله حواشی به وجود آمده جهت مترجم برانکو ایوانکوویچ اظهار کر

پرونده‌مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک‌سیرت تصمیم می‌گیرد ، گرشاسبی

گرشاسبی: پرونده مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک سیرت تصمیم می گیرد

عبارات مهم : پنجره

در این باره سرمربی پرسپولیس تصمیم گیری خواهد کرد.

سرپرست کلوب پرسپولیس راجع به مسئله حواشی به وجود آمده جهت مترجم برانکو ایوانکوویچ اظهار کر

حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با ایسنا راجع به مباحث متفاوت کلوب پرسپولیس به صحبت پرداخت.

پرونده‌مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک‌سیرت تصمیم می‌گیرد ، گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس در این گفت وگو با اشاره به شکایت از اسپانسر پیشین اعلام کرد هر دو طرف مدعی هستند که از یکدیگر طلبکارند و در این باره مراجع قضایی حکم قطعی را خواهند داد.

در ادامه گفت وگوی ایسنا را با حمیدرضا گرشاسبی می خوانید.

سرپرست کلوب پرسپولیس راجع به مسئله حواشی به وجود آمده جهت مترجم برانکو ایوانکوویچ اظهار کر

* پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید ولی کسانی که نزدیک کلوب بودند می دانستند هم درون کلوب و هم درون تیم پرسشها زیادی وجود داشت. مشکلاتی که اگر مدیریت نمی شدند قهرمانی به دست نمی آمد. راجع به این عنوان صحبت کنید.

– من سال هاست در ورزش هستم و دیگر به مشکل ها عادت کرده ام و واقعا کارهای سخت و مسئله را دوست دارم. دوست ندارم هر لحظه کارها راحت و روان باشد. این پرسشها و پرسشها جهت خود من عادی هست. کلوب پرسپولیس هم که یکی از بزرگ ترین کلوب های آسیا قاعدتا حواشی و پرسشها زیادی دارد. مدیران هم باید مواظبت کنند و هنگامی که مسوولیتی را قبول می کنند همه جوانب را در نظر داشته باشند. بیش ترین مشکل این بود که ما از پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم و بازیکنان ما و تیم ما با همان امکانات و یاران موجود کار را ادامه دادند و تیم به قهرمانی رسید. ما علاوه بر قهرمانی در شاخص های متفاوت برتر شدیم. این عنوان هم جای تبریک به هواداران دارد که در طول فصل بارها و بارها تیم را در مشکل ها حمایت کردند.

* زمانی که شما مدیریت کلوب را بر عهده گرفتید کلوب با پرسشها مالی روبه رو بود و پرونده ژوزه هم که بیش تر درآمد کلوب را به خود تخصیص داده شده است داد. چگونه توانستید پرسشها مالی را حل کنید؟

– یک هفته پیش از آن که من حکم بگیرم و مسوولیت را رسما بر عهده داشته باشم نامه ای از AFC و فیفا به کلوب رسید که در آن ذکر شده است بود در صورتی مجوز حرفه یی کلوب صادر می شود که بدهی ها پرداخت شود. این عنوان کار ما را بسیار سخت و سنگین کرده بود ولی خوشبختانه توانستیم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و همین طور فدراسیون فوتبال که به نوعی وقت خریدند تا ما بتوانیم همه بدهی ها را بدهیم، این مساله هم حل شد. هنوز هم بخش عمده ای از بدهی ها باقی مانده هست. ان شاءالله تلاش می کنیم که در آینده مشکلی جهت کلوب پرسپولیس به وجود نیاید. قراردادی هم که با اسپانسر حال حاضر کلوب داریم به طور کامل اجرایی شده است و در جداولی که قرار بود اسپانسر به ما پول پرداخت کند به تعهداتش عمل کرده هست. ما هم مدیریت هزینه می کنیم که مشکلی جهت کلوب در آینده به وجود نیاید.

پرونده‌مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک‌سیرت تصمیم می‌گیرد ، گرشاسبی

* از سوی فدراسیون فوتبال و شرکت لیگ اعلام شده است کلوب هایی که سال آینده استانداردهای مورد نیاز را رعایت نکنند، نمی توانند در لیگ شرکت کنند. شاید یکی از بااهمیت ترین مباحث در این زمینه بحث بدهی کلوب ها باشد. شما فکر می کنید آیا واقعا می شود کلوب های بدهکار را از لیگ کنار گذاشت؟

– قطعا همین اتفاق خواهد افتاد آیا که بخشنامه ها و قوانین AFC و فیفا روی این عنوان تاکید دارد. ما باید فکری کنیم که مسوولان بالادست از مجلس و دولت کمک کنند دو کلوب استقلال و پرسپولیس که شاید ۸۰ درصد هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران طرفداران این دو تیم هستند، پرسشها ارزش هرچه سریعتر حل شود. امیدوارم استقلال و پرسپولیس از نگرانی خارج شوند و هر دقیقه دلواپس این عنوان نباشیم که یک پرونده در فیفا باعث محکومیت و کسر امتیاز کلوب شود.

سرپرست کلوب پرسپولیس راجع به مسئله حواشی به وجود آمده جهت مترجم برانکو ایوانکوویچ اظهار کر

* پیش از این که شما مدیریت کلوب را در اختیار بگیرید آقای طاهری، مدیرعامل وقت اعتقاد بودند کلوب پرسپولیس از اسپانسر پیشین طلب هایی دارد که وصول نشده هست. جهت وصول این طلب ها چه کاری انجام داده اید؟

– پرونده های ما در دادگاه ها پیگیری می شود. منتظریم ببینیم چه رایی صادر می شود.

* عدد و ارقامی که کلوب از شرکت اسپانسر سابق طلبکار است را می توانید اعلام کنید؟

پرونده‌مان با اسپانسر پیشین در دادگاه است/ برانکو خودش راجع به نیک‌سیرت تصمیم می‌گیرد ، گرشاسبی

– اعداد و ارقام مختلفی اعلام می شود ولی الان خاطرم نیست دقیقا چقدر هست. مهم این است که ما می گوییم از آن شرکت طلبکاریم؛ آن شرکت هم می گوید از ما طلبکار هست. حالا باید ببینیم مراجع قضایی در این باره چه حکمی صادر می کنند.

* آیا در فصل تازه بابت تبلیغات محیطی از شرکت لیگ دریافتی داشته اید؟

– خیر امسال هیچ دریافتی نداشته ایم.

* آیا در این باره با شرکت لیگ جلسه ای برگزار کرده اید که مطالبات کلوب ها وصول شود؟

– جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده ایم. ظاهرا اسپانسری که قبلا بوده مشکلاتی را با شرکت لیگ دارد. الان هم پرسشها جدیدی به وجود آمده که ما منتظر هستیم همه این پرسشها حل شود تا درآمدهای کلوب ها را بدهند.

* از هنگامی که که آمدید به شدت به دنبال حل پرونده پرسپولیس و باز شدن پنجره نقل و انتقالات بودید. چقدر امیدوارید که این پنجره باز شود؟

– اگر پنجره ما باز نشود بی انصافی هست. علت دیگری وجود ندارد که پنجره نقل و انتقالات ما باز نشود. ما تا به حال به ناحق جرایم مختلفی را پشت سر گذاشتیم. الان هم رضایت باشگاهی که از ما شاکی بود را گرفته ایم و همکاری خوبی در این زمینه انجام دادیم و منتظریم ببینیم CAS چه رایی صادر می کند. اگر هم پنجره باز نشود نگرانی نداریم آیا که با بازیکنان موجود که دو سال پیاپی قهرمان شدیم فصل آینده را هم ادامه می دهیم و افتخارآفرینی می کنیم. دنبال این هم نیستیم که بازیکن تازه بگیریم.

* بعضی می گویند این که بازیکنان کلوب را جهت تمدید قرارداد تحت فشار می گذارند درست نیست. این پرسشها را چطور ارزیابی می کنید؟

– آن هایی که می گویند جرایم را ببخشیم خودشان می دانند بارها گفته ایم هر کسی که پای میز مذاکره بیاید جرایمش بخشیده می شود. آن هایی که قرارداد دارند جرایم ارزش بخشیده شده، آن هایی هم که تمدید کنند جرایم ارزش بخشیده می شود.

* در مورد عنوان مترجم برانکو چه تصمیمی گرفته اید؟

– در این زمینه همه تصمیم گیری را به خود آقای برانکو سپرده ایم و منتظریم خودشان در این باره تصمیم گیری و اظهار نظر کنند.

* فدراسیون فوتبال اعلام کرد حکم محرومیت افشین پیروانی ابلاغ شده است هست. موضع شما در این باره چیست؟

– من تا به حال حکمی ندیده ام.

* اگر حکم به کلوب بیاید، کلوب آن را اجرا خواهد کرد؟

– ما قانون را رعایت می کنیم.

واژه های کلیدی: پنجره | برانکو | پرونده | مدیریت | اسپانسر | پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار